8 Mac 2013

~ Setelah hampir 2 tahun..........~


Akhirnya ku jejakkan kaki semula ke sini...
Tanah tempat aku dilahirkan....
Tempat jatuh bangun bermain rumput dan tanah
Tempat aku belajar mengenal dunia....

Lamanya aku tak balik sini....
Rumah lama ni semakin usang dimamah usia...
Jgn tanya kenapa aku dh lama tak balik..
Krn ada cerita di sebalik cerita...
yg tak perlu diceritakan..

Apapun aku dh kembali.....
dan lepas ni pasti akan sering kembali ke sini lagi.... :)










#Balik kampung..........hati giranggg.......... :)


4 ulasan:

  1. rumah ni tinggal mcm tu jeke? xde org duduk? lama jugak tu.

    BalasPadam
  2. kampung mama kt mane mama?..sape yg jaga umah tu?

    cantik..besar dan betul2 kampong..saya suka!

    BalasPadam
  3. Anne ~ tggl mcm tu je..ayah tgk sesekali........tp halaman rumah..pokok2...mak upah org suh siramkan....potongkan lalang kalo pjg..

    neni ~ kt muar johor......takde sapa pun yg jaga...... terbiarr gitu je..tp skrg mak dan ayah dh duduk kpg tu balik.... :)

    BalasPadam
  4. Semoga dipermudahkan segala urusan...

    BalasPadam