26 Mei 2013

~ Perkenalkan......~

 

Aku ada 'buah hati' baru......
Dari kecik dh  tangkap syok sgt kat dia....tp..
br semalam dpt.....heeehee
Cari sampai Air Hitam...br jumpa...

Sengeh sampai telinga semalam....
Childhood obsesion akhirnya jadi kenyataan di
umo 35 tahun nih........ :) :P
Ms kecik2 aku malu nk minta apa2 pd mak ayah.
Apa yg derang beli tulah yg aku main..
Huhuhu betul tau.....aku jarang meminta apa2...
Mak aku pun ckp mcm tu.....
Satu2nya mainan yg aku minta dulu....anak patung Barbie yg
mcm princess tu....tu pun menggigil2 ckp kt
mak aku nak patung tu....
Mak yg baik of course tunaikan permintaan anak dia yg sorg ni..
walaupun harga anak patung tu agak mahal pd ketika tu..
Huhuhuhu...sedih plak bila teringat...thanks mak!

Inilah Buah hati baru aku............
Namanya Mr Luke @ Lucas......
(kasi nama omputih bioo bunyi glemer skit...)
Isn't he handsome.........??? :D

# Dah tetua pun mcm bebudak lagi....haishhhhhhhh ;)



2 ulasan:

  1. besar mr luke nih so hensem :D

    BalasPadam
  2. hamboiii pinki lagi tuh...macho je dok slempang kaki lgi tuh.. ^__^

    BalasPadam