18 Mei 2015

~ Klagan Hotel, Sabah ~


Last month, aku ada training di Kk, Sabah dr 13 ~ 17 hb.
Menginap di Klagan Hotel yg terletak di pusat bandar.
Hotel ni mmg berdekatan lah dgn Pasar Filipin dan Pasar Kraftangan..
Bule jalan kaki je.........

Utk rate dia...silalah google sendiri ya.....


Lobi hotel, kecik je.......... x de kosi nk duduk pun.........


Kalo nk duduk boleh duduk di louge hotel kt depan lobi tu....tp kalau duduk saja tak order minum pun mcm x best pulak,
waiternya jeling semacam jek....hik3...


Dalam bilik.....semua ada...Peti simpanan, iron board, kettle, hair dryer, sejadah....



 Bilik dan toilet boleh tahan besar...tp aku dpt bilik yg takde bathtub, x bulelah nk berendam..



Sejujurnya kalo berpeluang utk ke KK lagi...aku takkan pilih hotel ni, sbb bg aku facilities dia kurang..
Facilities dlm bilik tu ok....facilities lain macam gym, kolam renang, spa non ado...
Kalau bawa anak2....mcm takde tempat sgt budak2 tu nk lepak....
Duk hotel ni utk tidoo jek sesuailahh.......

Makanannya pun x byk pilihan....Dessert hari2 kek span dan puding cuma tukar flavour jek...
Dan kat depan hotel tu...ada bau yg kurang menyenangkan....busuk2 dan hanyir gitu.....
Tapi sbb aku gi training ni jabatan yg bayar semua kan....sepatutnya bersyukur saja, dapat bilik yg selesa...hihihi


# Tamat sudah siri jelajah trainig aku utk 2015 ni.......lepas ni duk dlm opis je ya...

4 ulasan:

  1. Bab bau mmg tak leh kompromi, dear..!

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu le...rsnyaa bau sampah dr kompleks kt depan hotel ni...

      Padam
  2. cantik gak bilik nye..huihh bau ikan2 kt laut kot ;p

    BalasPadam
    Balasan
    1. bau laut tu mungkin ya jugak......tp hotel ni taklah betul2 tepi laut pon...huhuh

      Padam