14 Ogos 2015

~ Last jamuan raya ~


Hari tu jamuan raya peringkat Jabatan...
Kelmarin jamuan peringkat bahagian pulak.
Mcm yg aku post sblm ni...kali ni jamuan raya kt bahagian aku ni
meriah skit, dgn ada port dan props untuk bergambo sakan,
Gigih derang buat props rumah tu....salute aku...
Aku tolong tengok jek sesambil bergambo...


Ni antara juadah yg ada....Semuanya sodap2.....
Kuah lodeh tu aku yg masak....pun org puji sodap gak...eh! hahaa


Kali ni konsep makannya back to basic and santai...
Duk je atas tikar makan reramai.....Sonok gak mcm ni!


Ni antara kakitangan dan pegawai2 yg ada kat bahagian aku..
Tapi tak semua ada masa ni.....
Yg tgh pakai baju melayu krim tu laa bos besarrr kitaorg..

#Penutup jamuan raya pada tahun ni.....Semoga berkesempatan utk bertemu Syawal tahun hadapan.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan