24 Jun 2013

~ Floria 2013 ~


Jerebu tak jerebu...aku tak dulik aaaa
Padahal batuk dgn selsema yg dah bersarang kat badan aku ni
seminggu tak baik2 lagi...
Ahhh...mana buleh miss Floria ni....mau meroyan aku nnti..

Floria dh start ye kengkawan...
Dari 22- 30 Jun ini..
Tempat mcm biasalah, kat pesisir tasik Presint 2 tu..
Oleh krn minggu depan aku takde kat sini..
so mcmana pun aku nk kena pergi minggu ni gak
Incik somi kata tak payah...tp aku tetap kata yah...
Hahaahah....

Nyaris2 aku tak dpt pergi gak..sbb incik somi otstation ke Jb lg..
tp seb bek dia sempat balik mlm Sabtu lepas....
Aku pun lompat bintang dgn gumbiranyaa..

Alhamdulillah....sebelah pg mmg agak teruk jerebunya..
tp dlm kul 4 camtu..jerebu dh semakin berkurangan..
Allah makbulkan hasrat aku nk pi melihat bunga2an....
Suka suka suka!

Tak taulah nape....aku mmg suka sangat sangat kt bunga2an nihhhh......
Bg aku ianya ciptaan Allah yg sgt indah.....dan mendamaikan...




Ok, uols layan jelah gambar2 berikutnya...
Nak cerita pun tak tau nk cerita apa...
Cuma nk kasi tau Teman Tahun ni Bunga Orkid..
Kalo mak ada ni mesti dua suka...sbb orkid bunga fav mak!












Hohohoho byk sgt gambar...........sambung lg lah nnti yer...hehe

#Ptg ni kalo tak jerebu teruk..mau terjah lg...miahahahaa

4 ulasan:

  1. tak penah lgi dpt peluang nk gi...bez nya la *hati bebunga2* ;)

    BalasPadam
  2. dlm hati ada tamann...heheeeee

    BalasPadam
  3. wahhh... penuh munga2 la G

    BalasPadam
  4. suka gak floria ni tp dah 2 thn xdpt pergi termasuklah thn ni..huhu

    BalasPadam