17 Jun 2015

~ Part I : Ke Istana kita...........~


Berpeluang untuk menjejakkan kaki ke Istana Negara yang baru sgt
buat aku teruja. Bukan saja dapat tgk dr luar...tapi dapat masuk dalam
istana tu sendiri.....siapa yg tak excited.....

Alhamdulillah..aku dapat peluang tu........
Pada 7 hb hr tu aku telah diajak oleh opismate aku untuk join dia dan keluarga
minum petang di Istana...sempena Hari Kelahiran DYMM tuanku...
Dia dapat jemputan sebab wifenya bekerja di dalam istana...
Minum petang ni mmg diadakan utk kakitangan (dan keluarga) serta orang2 besar sahaja....
Op cos lah aku tak mau lepaskan peluang ni....bila lagi nk dapat peluang mcm ni kan??


Macam org jakun tengok istana dr dekat....tu belum lg masuk dalam........hihih


 Kena berpakaian formal ya kalau ke majlis di Istana....
Dah rasa macam gi Jamuan Hari Raya pulak...hiksss




Jom masuk dalam..................... *to be continue.....

#Gambar banyak sgt.........org jakunlah katakan.....hihhi


1 ulasan: