13 April 2013

~ Blog suka2 ~



Alhamdulillah blog picisan aku ni hari2 ada org masuk tengok..
walaupun x de tggl komen...tp dr ruangan visitor tu aku leh
tahu bp ramai yg kuar masuk blog aku ni hari2...
Mekasih sgt2 yer..........
Aku tau blog ni sempoi sgt....tak mcm dulu2...
aku suka mengarang mcm cerpen..
tp kali ni aku mmg nk sesimplenya...
kalo leh just nk letak gambo tanpa cerita...hahaa

Aku buat blog ni pun sbb nk lepaskan gian berblog..
Lgpun dh terbiasa ada blog....
Bila takde blog rs semacam je....
Aku mmg tak letak iklan nuffnag kt sini..
Aku taknak kejar trepik, malas aku nk terkejar2...
Aku nk blog secara bebas...
Bila aku suka aku blog...bila aku malas aku senyap.
Camtu juga dgn blogwalking...
Bila aku ada masa...aku melawat kawan2....
mungkin just melawat je tak tgglkan komen...
Jgnlah korang kecik ati lak.........

Pd kawan2 yg setia tgglkan komen kt blog aku ni..
aku sgt berterima kasih....
Maaf kalo ada masa aku tak reply balik komen uols tu..
 Bukan aku tak suka..tak baca yer...
Bila aku dh publish tu tandanya aku dh bacalah tu.. :)
# Buat blog...tp pastu malas nk updet....hishhh



Tiada ulasan:

Catat Ulasan