2 September 2013

~ Masa utk diri sendiri ~


Ini entry hari Ahad lepass ......
Bukan Ahad semalam..tp Ahad 25hb ari tu...
Incik somi pi open house umah kawan2 sekolah dia.
Aku rs malas nk ikot....sebab tau dia kalo dh jumpa kawan2
lama..x cukup duk sejam kat sebuah rumah...
Musti spend berjam2 punya.....lotih makcik....
So takpelah....biarlah dia membujangkan diri....
dan aku pun ambil kesempatan utk keluar sendiri juga...
Sebelum incik somi ke rumah kawan2 dia tu..
Aku suh dia dropkan aku kt Alamanda...

Berjimba2 sendirilah aku....Tak pe je............hihhihi

Pink Lady........♥


Puas pusing2 jamu mata kt Alamanda tu dari kul 2.30 ptg ~ 5.30 ptg.....
Actually sambil jamu mata tu..aku duk survey
 hadiah utk wedding cousin aku sekali...
Kalau ada yg berkenan nnti terus beli kt ctu, x yah
cari kt tempat lain lg...

Dah pusing2 tu, terasa lapar plak....
Teringat lama tak makan kt Secret Resepi...
So terjahlah....
Inilah fav aku kalo makan kt SR - Thai Seafood Pasta!
Mmg kena sgt dgn tekak aku ni haa..
Byk seafoodnya....byk mushroom! (aku kan hantu mushroom..)
Air tu aku order air Iced Latte Caramel...pestime minum,
oklah not bad juga....sedap!

Sambil makan sambil on9 kt phone....takdelah boring pun....



Dlm pusing2 tu terbeli gaklah beberapa brg utk diri sendiri........hihihi..
Mcm lah boleh jalan2 window shopping semata aku ni....
Raya tak beli pun kasut...so ni kira kasut rayalah ni... ;)

Ni hadiah yg aku pilih utk wedding cousin aku...
Aku pun berkenan dgn frame ni...tp tak beli lak utk diri sendiri
sbb memikirkan dinding rumah aku tu skit punya payah nk tebuk lubang..huhu



#Sesekali seronok jalan sorg ni.....



4 ulasan:

  1. Nai selalu jalan sorang2.. Lagi best, bleh selfish ikut hati dan masa sendiri..

    BalasPadam
  2. betul2..kadang2 kita mmng perlukan masa utk dri sndri ;)

    BalasPadam
  3. me pon berkenan gak kt frame tu. ari tu ada tgk kt romantika shah alam. mcm2 peten ada, shantek2 plak tu

    BalasPadam
  4. nai ~ jln sorg lg leh cuci mata puas2..kalo dgn cik abg kan..takut dia boring plak pusing lama2..

    kopiolimauice ~ yup betul tu ida...kita perlu space utk diri sendiri kan..

    syariza ~ waaa sudaa lama tak masuk romantika lorr........huhhu

    BalasPadam