30 Julai 2015

~ Beraya di Shah Alam ~

 

Lepas Solat Jumaat....
Aku dan sepupu konvoi ke rumah adik mak di Shah Alam..
Kalau beraya di KL, mmg wajib gi rumah mak saudara aku ni..
Ayah aku tak ikut....takde geng katanya...sbb ramai pempuan kan..hahaa


Yang baju hijau tulah mak saudara aku yg duk kt Shah Alam......
Kami tiga keluarga ni mmg rapat berbanding yg lain..



Makann lagiii..............
Hari Raya kan.......diberi pengecualian....
Ni diet2!



Ni jelah kisah raya aku.... Sadiss kan...?
Raya ke 2,3,4,5 seterusnya aku tak kemana pun..
tunggu tetamu dtg umah je.....Quite membosankan...tp aku pasrah!
Harap2 raya tahun depan aku boleh beraya di kampung.....
Aku nk pasang pelita keliling rumah....aku nk makan ketupat daun puas2...
Beraya rumah sanak saudara di kampung...... *mode berangan*

#Seronokk dapat berkumpul reramai mcm ni........


5 ulasan:

  1. selamat hari raya kak gee. part paling best ms raya makan dgn jumpa sedara. syok sgt.

    BalasPadam
    Balasan
    1. selamat hari raya anne....tu arr...mmg best sbb nak harapkan family akak....3 org jek....x meriah

      Padam
  2. Alhamdulillah... Ada gak family nak beraya...

    BalasPadam
  3. Thn depn best ler dpt rya dgn cik abe ;p

    BalasPadam