14 Julai 2015

~ Ucapan Buat Semua ~


Yayyy hari ni last keje!
Nak abiskan 2 hari minggu ni terasa sgt lama..
Bukanlah mood nk beraya sangat pun aku ni..
tp lebih kepada mood nk bercuti...

Macamana persiapan raya uols?
Semua dh lengkap?
Aku biasa2 je...maybe tahun ni kurang sikit disana sini.
Tidaklah semua baru, hanya 2 psg baju buat tukar2 gi kerja.
Kuih raya pun ada 2 jek je....kerepek pun 2....
Agak2 kalo org datang kuih dh abes..aku jamu cucur bilis adabi jelah..
miahahahaaaa......

Oklah x mo bebel pjg lagi...
Aku nk wishkan uols semua..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
& MAAF ZAHIR BATIN

Maafkan aku kalau ada tersilap di mana2....
Jgn simpan di dalam hati...
Kita saling bermaafan, 
tutup buku lama dan buka buku baru k.

Bagi yang balik kpg tu...hati2 di jalan raya.....
Enjor your cuti raya!


# Aku beraya di Putrajaya jek.....

end typing

Tiada ulasan:

Catat Ulasan